Genetics of Complex Diseases

Sessió oberta de l'assigantura "Genetics of Complex Diseases"

​La Dra. Elisabet Vilella, professora del Departament de Medicina i Cirurgia us convida a la sessió oberta de l'assignatura optativa Genetics of Complex Diseases, de la qual és la responsable i coordinadora. Ella mateixa presentarà la sessió en la qual, intervindran:
Genomics of autoimmune diseases, a càrrec del Dr. TONI JULIÀ, PhD Research Fellow in Genomics&Bioinformatics Rheumatology Research Group Institut de Recerca Hospital de la Vall d’Hebron - Barcelona i Molecular diagnosis in Autism Spectrum Disorders, a càrrec de la Dra. IVON CUSCÓ, PhD Department of Experimental and Health Sciences, Universitat Pompeu Fabra-Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Raras (CIBERER)- Hospital del Mar Research Institute (IMIM). Barcelona La sessió tindrà lloc el proper dia 3 de novembre a la Unitat Docent de l'Hospital Universitari de Sant Joan de Reus, aula A3 a partir de les 16:00 hores i fins les 18:00 hores.