La Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de Reus:

una mica d'història...

La Facultat de Medicina i CiŔncies de la Salut, localitzada a Reus, ciutat molt propera a la costa mediterrÓnia de Catalunya (Espanya), Ús una instituciˇ p˙blica sense Ónim de lucre que fou creada l'any 1977 per la Universitat de Barcelona, com a extensiˇ universitÓria. EstÓ totalment acreditada pel Ministerio de Educaciˇn y Ciencia i per la OMS. Des de 1984, la Facultat de Medicina genera anualment una promociˇ de llicenciats en Medicina i Cirurgia.

El 1992, el Govern catalÓ va decidir la separaciˇ de la Universitat de Barcelona en tres universitats independents i va garantir el pagament d'un subsidi operatiu per a cadascun dels centres (Universitat de Barcelona, Universitat de Lleida i la Universitat Rovira i Virgili). Des d'aleshores, la URV inclou totes les institucions universitÓries localitzades a la provÝncia de Tarragona.

Actualment, al centre s'imparteixen quatre ensenyaments, el Grau de Medicina, la Llicenciatura en Medicina, la Diplomatura en FisioterÓpia i la Diplomatura en Nutriciˇ Humana i DietŔtica.

Façana principal Pati interior Aulari i bibioteca